REGULAMIN DLA KLIENTÓW
SPECJALISTYCZNEJ PORADNI
PSYCHOLOGICZNO PEDAGOGICZNEJ
,,Miriada”
w Bytomiu
- Poradnia jest czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10.00 do 18.00.
- Klient może dokonać rejestracji telefonicznie, pod numerem telefonu 32 787 70 60, 728 309 492 lub osobiście w Poradni – codziennie, w godzinach pracy Poradni. Terminy spotkań Klienta ze Specjalistami są ustalane według grafiku pracy Specjalistów.
- Każdy rodzaj terapii jest wykonywany przez wykwalifikowanych Specjalistów. Terapia/spotkanie/badanie trwa: od 30 do 60 minut w zależności od terapii. Czas usługi jest ustalany wcześniej z Klientem.
- Klient ma prawo do otrzymania pomocy zgodnie z najnowszą wiedzą i umiejętnościami Specjalistów.
- Klient ma prawo do ochrony dóbr osobistych, tajemnicy badań i terapii.
- Korzystanie z usług Poradni jest dobrowolne i odpłatne.
- Klient lub jego reprezentant zobowiązany jest uiścić opłatę za usługę Poradni z góry (zgodnie z cennikiem usług dostępnym na stronie internetowej lub w Poradni). W przypadku nieuiszczenia opłaty za usługę Poradnia może odmówić wykonania usługi.
- Każda wizyta Klienta jest potwierdzana przez Pracownika sekretariatu Poradni, na 24 godziny przed planowanym terminem spotkania.
- Jeżeli Klient nie może stawić się na umówione spotkanie, jest zobowiązany do powiadomienia o tym Poradni, z co najmniej 24-ro godzinnym wyprzedzeniem, wówczas rezygnacja usługi odbywa się bez żadnych negatywnych konsekwencji dla Klienta.
- W przypadku spóźnienia się Klienta na spotkanie ze Specjalistą, skraca się ono o czas spóźnienia Klienta, bez wpływu na cenę usługi.
- Osoba korzystająca z usług Poradni, a będąca osobą niepełnoletnią ma obowiązek zgłoszenia się do Poradni z Rodzicem/ Opiekunem prawnym.
- Rodzice/ Opiekunowie prawni mogę uczestniczyć w zajęciach wraz z dziećmi.
- Uprasza się Klientów o zachowanie ciszy podczas przebywania w Poradni. Hałas jest istotnym, negatywnym czynnikiem wpływającym na przebieg badania.
- W uzasadnionych przypadkach Poradnia może odmówić lub zaprzestać świadczenia usług osobom indywidualnym lub różnym podmiotom. Decyzje o odmowie lub zaprzestaniu podejmuje Dyrektor Poradni.
- Klient zobowiązany jest zachowywać się kulturalnie oraz utrzymywać w czystości i porządku pomieszczenia, z których korzysta. W przypadku wyrządzonych szkód, pokrywa ich koszty.